Linki Sponsorowane (PPC)

Większość obecnych wyszukiwarek internetowych stosuje płatne/sponsorowane linki; duże firmy odnoszące sukcesy dostrzegają potęgę płatnych wyników i konsekwentnie stosują je jako część planu marketingowego firmy. Prowadzenie kampanii Pay-Per-Click nie tylko generuje ruch na stronie, lecz także pozwala różnicować potencjalnych klientów tak aby tylko najbardziej zainteresowani trafili na Twoją stronę. Szczegółowe raporty pozwalają na analizowanie wyników kampanii i elastyczne zmienianie je nawet w czasie trwania. Te informacje pozwalają właścicielom firm na podejmowanie świadomych decyzji mających na celu zwiększenie zysków firmy przy pomocy linków sponsorowanych (PPC) .

 

Dlaczego właśnie EfektSEO.pl ?

Efektywna kampania PPC wymaga stałego nadzoru kampanii, analiz podczas trwania kampanii oraz bezzwłocznego reagowania na zmieniające się trendy na rynku; jako pierwsi dostajemy i wychwytujemy sygnały z sieci po to aby Twoje kampanie generowały maksymalny zysk. Nasi doświadczeni eksperci czuwają nad Twoją kampanią aby zapewnić jak największą wydajność.

 

Stosujemy setki kombinacji słów po to aby wybrać te które przyniosą największy zysk dla Twojej kampanii.

Pomagamy Ci śledzić oraz analizować zachowania klientów tak aby zwiększyć zyski i inwestować w te narzędzia które mają największy potencjał

Analizujemy i badamy konkurencje w celu znalezienia konkurencyjnych słów które już teraz przynoszą zysk dla Twojej konkurencji – po to aby zwiększyć zysk.

Nieustannie analizujemy statystyki aby budować coraz wydajniejsze kampanie PPC

Monitorujemy i interweniujemy w przypadku kiedy dochodzi do nadużyć ze strony dostarczających usługę ( Adwords, Facebook Ads) – czyli tzw. „click fraud”.

Pomagamy i doradzamy Ci tak aby dostosować Twoja kampanie do Twojego budżetu. Nie pozwolimy Ci przepłacić !

Prowadzimy dogłębną analizę słów kluczowych tak aby zyski były jak najmniejsze a ceny za kliknięcie jak najniższe.

 

Keyword Research / Analiza Słów Kluczowych

Jednym z najważniejszych z działań marketingowych jest dobór poprawnych słów kluczowych które będą generować zysk. Analiza słów kluczowych ma za zadanie zidentyfikowanie słów kluczowych które będą generować największy ruch na Twojej stronie.

Poprzez zbadanie potencjalnych słów kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki oraz zachowań użytkowników po wejściu na Twoją stronę  jesteśmy w stanie wskazać słowa które posiadają największy potencjał reklamowy. Poprzez dobranie optymalnej ilości słów kluczowych generujących duży ruch jesteśmy w stanie zagwarantować państwu maksymalne wyniki kampanii.

 

 

Treść Reklam/Copywritting

Twoja kampania jest tak efektywna jak słowa w niej użyte, dosłownie.  Twoja reklama często pojawiać się będzie pomiędzy reklamami innych reklamodawców.  Zachęcenie klientów poprzez napisanie odpowiedniej i zachęcającej treści reklamy pomoże przyciągnąć ich uwagę.

Nasi eksperci potrafią skonstruować i napisać reklamę w taki sposób aby zaciekawiła użytkowników następnie aby kliknęli w Twoją reklamę i kupili właśnie Twoją usługę/produkt. Tworzenie pogrubionych tekstów, klikanych linków oraz innych metod skutkuje rezultatami w kampanii reklamowej.

 

Reklamy kontekstowe : tekstowe oraz graficzne

Kluczem do sukcesu jest umieszczenie odpowiednich reklam w odpowiednim miejscu. Eksperci EfektSEO potrafią umieścić reklamę w miejscach które przyciągają wzrok, w miejscach na stronie wyszukiwarki internetowej bądź portalu internetowego na które użytkownik zwraca najczęściej uwagę.

Z doświadczenia wiemy i potrafimy dostosować formę reklamy do produktu który promujemy. Każdy przypadek jest inny – lecz na pewno sprostamy Twoim wymaganiom. Aby uzyskać więcej informacji – prosimy o kontakt.

 

 

 

Remarketing

Definicja Google Adwords mówi:

„Remarketing to funkcja reklam opartych na zainteresowaniach dostępna na karcie Odbiorcy. Pozwala ona docierać do użytkowników, którzy odwiedzali Twoją witrynę, i lepiej dopasować komunikat do odbiorcy. Reklamy takie mogą być wyświetlane w witrynach przeglądanych przez użytkowników w Sieci reklamowej Google.

Powiedzmy, że sprzedajesz drukarki i telewizory w internecie. Osobom, które odwiedziły sekcję z telewizorami, możesz wyświetlać reklamy telewizorów, a także promować wśród nich inne produkty powiązane z telewizorami, np. systemy nagłośnienia czy odtwarzacze DVD.”

 

Jak działa remarketing:

remarketing_efektseo

  1. Użytkownik wchodzi na podstronę Twojego produktu
  2. Użytkownik nie jest zainteresowany bądź przekonany iż chce kupić ten produkt właśnie tutaj.
  3. Użytkownik „zostaje zaznaczony” w systemie iż jest zainteresowany tym produktem
  4. Podczas przeglądania produktów podobnych to właśnie nasze reklamy wyświetlają mu się na początku – zwiększa to ogromnie szanse iż użytkownik wróci właśnie do nas po to aby dokonać zakupu pożądanego produktu.

Czemu remarketing ?

 

Dociera do mocno zawężonej grupy klientów zainteresowanych kupnem

Odzyskuje utracone lead’y

Zyskujemy więcej przy użyciu odpowiednich obrazków oraz poprawnie umieszczonych reklam tekstowych

Zwiększa widoczność Twojego produktu w sieci

Możliwość użycia reklamy tekstowej bądź graficznej

Elastyczne dopasowanie budżetu

Śledzenie kampanii w trybie „LIVE”

 

analiza seoAnaliza

Nasza dogłębna analiza, umożliwia Ci śledzenie Twojej kampanii pay-per-click  w trybie „LIVE”. Pomożemy Ci analizować wydajność kampanii poprzez badanie zachowań użytkowników na stronie internetowej tak aby zmaksymalizować zyski strony.

Poprzez połączenie kampanii linków reklamowych ze statystkami jesteś w stanie uzyskać rozbudowaną statystykę zachowań użytkowników przy pomocy której możemy śledzić każde słowo kluczowe z osobna i skupiać się na tych które przynoszą największy zysk.

 

 

Cena Kampanii vs. Jakość Kampanii Reklamowej

optymalizacja kampanii ppc

Optymalizacja kampanii PPC jest istotną częścią prowadzenia kampanii reklamowej. Nasi EfektSEO eksperci śledzą Twoją kampanie dzień po dniu aby analizować zmiany w słowach kluczowych oraz wydajność kampanii. Jako iż ceny słów kluczowych zmieniają się codziennie , nasi eksperci pilnują aby słowa kluczowe zawsze generowały zadowalającą ilość wartościowego ruchu na stronie za odpowiednie pieniążki. Poprzez używanie różnorodnych słów kluczowych zawsze uzyskujemy najlepsze ceny.

 

Analiza Konkurencji

„Trzymaj swoich przyjaciół blisko, ale jeszcze bliżej trzymaj swoich wrogów.” – Mario Puzo

Internet jest bardzo konkurencyjnym rynkiem. Wiedza o tym co robią Twoi konkurenci pomoże Ci w odnalezieniu słabości i wykorzystaniu ich do wzmocnienia swojej pozycji na rynku.

Analiza konkurencji , ich słów kluczowych oraz monitorowanie poczynań pozwoli znaleźć słabe strony Twojej kampanii lub słowa kluczowe których poprzednio nie brałeś pod uwagę. Zrozumienie konkurencji pomoże Ci zwiększyć zyski i dostać się na szczyt.

 

Okresowe Raporty oraz Analizy

Zrozumienie wydajności słów kluczowych użytych w kampanii reklamowej jest znaczącym elementem w budowaniu kampanii reklamowej w Internecie. EfetSEO oferuje Ci dostarczanie raportów zawierających przebieg Twojej kampanii, wydajności słów kluczowych oraz konwersje danych słów kluczowych.

Nasze raporty pozwolą Ci na dostosowywanie kampanii według Twoich upodobań i planów marketingowych Twojej firmy. W raportach zawarte będą informacje na temat ilości wyświetleń, ilości wejść , współczynnika wejść do wyświetleń (CTR), koszt za poszczególny wejście ( CPC) , konwersje oraz całościowy koszt Twojej kampanii. To są tylko niektóre informacje – naszym zdaniem jedne z ważniejszych na które trzeba zwrócić uwagę.